השכרת מחסן לכל מטרה

בעלי עסקים קטנים ובעלי מקצוע רבים משתמשים בשירותיהם של חברות אחסון לצורך השכרת מחסן. הוא משמש אותם לצורך אחסון כלים, ציוד, מכשירים ואביזרים מקצועיים שונים, אותם הם לא יכולים לאחסן בשום מקום אחר מלבד, אלא במחסן.

אותם בעלי עסקים ובעלי מקצוע, מעדיפים לפנות אל חברות אחסון ולשכור מהם מחסן, מאחר וזו השיטה הנוחה ביותר עבורם. אם בוחנים מה האופציות שעומדות בפניהם, הרי שאנחנו יכולים למצוא עוד מספר אפשרויות, אך כפי שנראה מיד, השכרת מחסן מחברת אחסון, היא האופציה הטובה ביותר.

השכרת מחסן – האופציות;

– אופציה ראשונה היא לרכוש מקום בו יוכלו לאחסן את הציוד שלהם. הבעיה עם אופציה זו, שהיא מאוד יקרה ולא משתלמת מבחינה כלכלית. סביר להניח שעלויות הרכישה יהיו גבוהות מאוד והם יתקשו לעמוד בהן, כל עוד הם עסקים קטנים עם מחזור עסקים קטן.

– אופציה שנייה, היא לאחסן את הציוד בבית שלהם. דבר שגם הוא עלול להיות בעייתי, מאחר וזה ידרוש מהם לעבוד מהבית או לחילופין, להגיע בכל פעם הביתה בשביל לקחת ציוד, דבר שיגרום אי נוחות להם ולבני המשפחה. כמו כן הדבר יגבה מהם עלויות גבוהות של דלק וזמן.

– אופציה שלישית, השכרת מבנה שלא במסגרת מתחם מחסנים של חברת אחסון. גם כאן, מדובר בעלויות גבוהות, שכן מלבד ההשכרה עצמה, יהיה עליהם לשלם ארנונה ומסים אחרים, וכאן לדאוג לאבטחה במקום.

לכן מרבית בעלי העסקים והמקצוע מעדיפים לפנות לחברת אחסון, ממנה הם יכולים לשכור מחסן על פי הצורך שלהם, בכך הם משיגים:

אבטחה – המחסנים של חברת האחסון הם מאובטחים בכמה רמות, החל מאזעקות, מצלמות, שמירה 24/7 ועוד.

  • בטיחות – המחסנים בטוחים באמצעות גלאי עשן למיניהם.
  • מחסן מרווח – הם יכולים לבחור מחסן על פי המידות שמתאימות להם.
  • נגישות – הם יכולים לבחור מחסנים באזור שלהם, כך תהיה להם נגישות אליהם בכל עת.
  • זמינות – חברת האחסון מבטיחה שהם יוכלו להגיע למחסנים בכל עת שירצו.
  • ניקיון – המחסנים עוברים תהליך של ניקיון והדברה לעיתים קרובות

מעבר לכך, מחסנים של חברת אחסון הם לא מחסנים בלב העיר או במקום בו כל אחד יכול להסתובב חופשי. מדובר על מתחם סגור, תחת הגנה של חברה מסודרת, חברה שדרכה ניתן גם לעשות ביטוח לחפצים, הכל מאורגן ומסודר על פי הצרכים של בעל העסק.

מחסנים להשכרה – כיצד מחפשים

אם אתם בעלי עסק או מקצוע שמחפשים מחסנים להשכרה אז המלצתנו היא לפנות אל מספר מקומות שמציעים אפשרות של השכרת מחסן לתקופה ארוכה, תבחנו גם את השטח בו נמצא המתחם, גם את הגישה למחסנים, את המחסן עצמו, מה בדיוק הגודל שלו ומה הוא כולל, לאחר מכן תבקשו לבחון את תנאי החוזה, זמן ההשכרה האופטימאלי ומה התנאים של המקום, ולאחר מכן תחליטו היכן אתם רוצים לשכור מחסן לציוד שלכם.

כתיבת תגובה