שירותי אחסנה לטווח ארוך והשכרת מחסנים בכל הגדלים.

הרעיון של שירותי אחסנה לטווח ארוך איננו חדש, בארה"ב רעיון זה קיים כבר עשרות שנים. גורמים פרטיים ועסקיים מעדיפים לשכור מחסנים במתחמים מיוחדים, מאובטחים ומגודרים, על מנת לחסוך לעצמם את הצורך לאחסן ציוד בבית או בעסק.

בישראל, הרעיון של שירותי אחסון תכולת דירה לטווח ארוך הוא יחסית חדש. בעבר ישראלים העדיפו לאחסן את הדברים בבית, ואם היה מדובר בבעלי עסק, הם העדיפו לשכור מבנים שישמשו אותם כמחסנים. הבעיה היא, שאחסון ציוד וחפצים בבית תפס מקום לחינם, והחזקת מבנה לצורך אחסון עבור בעלי עסקים ובעלי מקצוע, זה עסק יקר מאוד. מלבד דמי שכירות יש לשלם ארנונה ומסים אחרים, וכן לא נהנים מאבטחה וניקיון כמו במחסנים שנמצאים תחת שירותי אחסון.

השכרת מחסנים במרכז לטווח ארוך

כיום אפשר למצוא מגוון מחסנים להשכרה במרכז הארץ הארץ, החל ממתחמים שמיועדים לאחסון חומרים מיוחדים ועד מתחמים שמיועדים לאחסון מכולות אשר מגיעות מארצות אחרות וכן מחסנים ושטחי אחסון לחפצים וריהוט ביתי ועסקי לתקופות ארוכות.
מדובר על תקופות שיכולות להגיע לחודשים, שנים ואף למעלה מכך.

מי שמשתמש במחסנים מסוג זה הם אנשים פרטיים שעוזבים את הארץ (בין היתר ברילוקיישן) ומחפשים מקום לאחסן בו את החפצים שלהם. מבחינת אחסון עבור עסקים ובעלי מקצוע, מדובר על תחליף נוח ופשוט יותר מאשר השכרת מבנה לצורכי אחסון, ועל כך זה יכול להיות אחסון לתקופה של שנים.

כמו כן, כפי שאנחנו יודעים, שירותי אחסנה לטווח ארוך יכול להיות גם עבור אנשים שמשפצים את הנכס שלהם וזקוקים למקום בו הם יכולים לאחסן את החפצים שלהם עד שיסיימו את השיפוץ או לחילופין ייכנסו למקום חדש. זה מתאים גם עבור אנשים פרטיים וגם עבור בעלי עסקים או בעלי מקצוע.

חשוב להבהיר נקודה אחת לסיום, כשאנחנו שוכרים מחסן לשם שירותי אחסנה לטווח ארוך, עלינו לוודא שהמחסן הוא בגודל המתאים לנו. אם אנחנו שוכרים מחסן לצרכים עסקיים או מקצועיים, רצוי שלא נתפוס בו את כל התכולה מיד או שנחפש מחסן גדול יותר ממה שנדמה לנו בהתחלה, בשביל שנוכל לשמור מקום ריק לחפצים או ציוד שנאחסן בו בעתיד.