השכרת מחסנים

גם היום, כשבלא מעט בניינים חדשים נבנים עבור הדיירים מחסנים לאחסון, וכן כשבלא מעט בניינים ישנים עושים תמ"א 38 והדיירים נהנים מקומה של מחסנים אישיים, עדיין העולם של השכרת מחסנים מאוד מצליח, ואנשים רבים שוכרים מחסנים בסדרי גודל שונים לטווחי זמן שונים, הכל על פי הצורך שלהם.

מחסנים להשכרה הם צורך חברתי ועסקי. הן של אנשים אשר נמצאים בשלבי מעבר דירה
וצריכים אחסון תכולת דירה לטווח קצר, שיפוץ או בניית דירה חדשה, הן בקרב אנשים שמחליטים לעזוב את הארץ או עוזבים אותה לתקופה קצרה, וכן בקרב בעלי עסקים ומקצוע, שצריכים מקום בו הם יכולים לאחסן את החפצים ואת הציוד המקצועי שלהם בצורה נוחה, במקום לשמור אותו בבית שלהם, ברכב או במשרד.

היתרונות של מחסנים להשכרה, הן לטווח ארוך והן לטווח קצר הם עצומים ועולים בכמה מונים על פי מצב בו אנחנו משתמשים באמצעים אחרים לאחסון ציוד וחפצים, אם זה אמצעים שעומדים לרשותנו כמו דירות, משרדים, אם זה דירות של מכרים ובני משפחה ואם זה באמצעים פחות טובים למשל, שימוש ברכב פרטי. גם אם יש לנו מחסן אישי בבניין, הוא עדיין לא מבטיח שהשטח שלו מספיק גדול, ובטח שהוא לא מאובטח כמו אצל חברת אחסון, אשר אחראית על עשרות מחסנים של לקוחות שונים ולכן היא דואגת לאבטחה שלהם עם חברת שמירה ייחודית.

אבטחה היא לא היתרון היחידי של חברות אשר מציעות מחסנים להשכרה. ניקח למשל את כל נושא ההדברה. מחסנים ביתיים או מחסנים בבניין מגורים, אינם עוברים הדברה אלא אם אנחנו מזמינים חברה שתעשה זאת, כמובן על חשבוננו. לעומת זאת, חברת שמשכירה מחסנים ללקוחות פרטיים ועסקיים, דואגת שהמחסנים שלה יעברו הדברה לעיתים תכופות, על מנת שיהיה ניתן לאחסן בהם ללא חשש ממזיקים שונים, אשר עלולים לכרסם, חס וחלילה,  את הארגזים השונים או להרוס אותם בכל צורה אחרת. זה נכון גם לגבי עבודות פוליש וניקיון. שני דברים נוספים שחברת האחסון דואגת להם לעיתים תכופות, לעומת מחסן בבית פרטי או מחסן בבניין מגורים, שיכולים לא לעבור פוליש וניקיון כל עוד אנחנו לא מזמינים אותם. מאחר והדבר דורש הרבה עבודה (להוציא ולהכניס את כל החפצים והציוד) יש סיכוי שהם לא יעברו תהליך כזה אף פעם.

השכרת מחסן – מה לגבי נגישות?

רבים סבורים שלהשכיר מחסן זה בעייתי מאחר והגישה שלנו אליו פחות זמינה. אם אנחנו רוצים ציוד או חפצים מסוימים, אנחנו לא יכולים לקחת אותם כמו במקרה של מחסן פרטי. נכון, שלא מדובר במחסן שנמצא מתחת לבית שלנו שאנחנו יכולים לבוא ולקחת, אך חברות אחסון דואגות שתהיה לנו נגישות מלאה למחסנים בכל עת שנרצה. אנחנו יכולים להתגבר על בעיה זו, אם נאחסן במחסן שאנו שוכרים, דברים שאנחנו לא משתמשים בהם לעיתים תכופות. אז עניין הנגישות לא יהיה חשוב, ונהנה מכל היתרונות של מחסנים להשכרה.