קרטונים למעבר דירה - מידע לפני מעבר או אחסנה

קרטונים וארגזי קרטון – קצת מידע לפני מעבר דירה

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים פונים אל חברות אשר מציעות קרטונים למכירה, כשהם עומדים בפני מעבר דירה זאת על חשבון שימוש בקרטונים משומשים. אנשים רבים מעדיפים לרכוש ארגזי קרטון חדשים אשר לא השתמשו בהם, ולא לחפש אחר קרטונים משומשים במקומות שאינם מכירים.

 

במאמר זה נסביר את היתרונות של קרטוני אריזה חדשים למכירה על פני קרטונים משומשים מהיבטים שונים. אך לפני כן חשוב להבהיר, מי שרוצה לרכוש קרטונים למכירה, יכול לעשות בהם שימושים רבים גם אחרי שהוא מסיים את השלב של אריזת החפצים ומעבר הדירה, בין היתר הוא יכול להשאיר את הארגזים אצלו לצורך אריזת חפצים מיותרים או חפצים שהוא מעוניים לאחסן במחסן, כמו כן הוא יכול למסור את הארגזים לשימוש נוסף, למסור אותם למחזור אותם ועוד. לכן מי שתוהה האם זה משתלם כלכלית לרכוש קרטונים למכירה, נאמר כבר בהתחלה שהתשובה היא כן, וזה עוד לפני שהצגנו כאן את הנקודות שהופכות את הרכישה למשתלמת גם מבחינות שאינן כלכליות.

קרטונים למעבר דירה - מידע לפני מעבר או אחסנה

 

מדוע כדאי ומשתלם להשתמש בקרטונים למכירה

איכות – ניקח קרטון משומש, כזה שהשתמשו בו כבר עשרות פעמים, סביר להניח שהוא מרופט, קרוע, לא מספיק חזק בשביל לאחסן בתוכו חפצים, בוודאי לא כאלה שהם כבדי משקל. ייתכן גם שנצטרך להשתמש בחומרי אריזה והדבקה שונים בשביל שנוכל להשתמש בו שוב. לעומת זאת, קרטונים למכירה, הם איכותיים, חזקים, איש לא השתמש בהם קודם לכן ועל כן סביר להניח שניתן לעשות בהם שימוש ללא חשש.

 

זמן – אחד האלמנטים הבעייתיים בחיפוש אחר קרטונים הוא אלמנט הזמן. אנחנו צריכים להשקיע הרבה מאוד זמן בשביל לחפש את הקרטונים שמתאימים לנו. למה שלא נשקיע ברכישת קרטונים שיכולים להתאים לנו באופן מיידי בלי שנצטרך להתחיל לחפש קרטונים כאלה? בסופו של דבר הזמן שנחסך מאיתנו יכול לשמש אותנו לצורך אריזה והמשך התכנון של המעבר.

 

בקרה – כשאנחנו רוכשים קרטונים למעבר דירה או אחסון ממושך, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לרכוש איזה קרטון שאנחנו צריכים, הן מבחינת גודל והן מבחינת איכות, עובי, ריפוד וכדומה. דבר זה לא אפשרי כשאנחנו מחליטים להשתמש בקרטונים משומשים. אז אנחנו צריכים להשתמש במה שאנחנו מוצאים. לפעמים זה יכול להיות טוב ולפעמים לא. כשאנחנו רוכשים קרטון, אנחנו מקבלים אותו ישירות מהניילון, אנחנו יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא השתמש בו קודם לכן, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהוא מספיק טוב עבורנו.

שימוש חוזר – עם קרטון שאנחנו רוכשים, אנחנו יכולים לעשות שימוש חוזר, במרבית המקרים, או כפי שציינו קודם לכן, ניתן למחזר אותו או למסור אותו לגורם אחר שיעשה בו שימוש. במקרה של קרטונים משומשים, סביר להניח שלא נוכל לעשות בהם שום שימוש נוסף, אלא נצטרך לזרוק אותם, אלא אם כן מצבם יישמר ויהיה טוב לסיבוב נוסף של אריזות.

 

כתיבת תגובה