אחסון תכולת דירה (בראשון לציון)

עומדים לעבור דירה ואין לכם איפה לשים את החפצים שלכם? עומדים לנסוע לחו"ל ואתם לא יודעים איך לשמור על החפצים עד שתגיעו לארץ? זה הזמן להתחיל לחפש מקום לאחסון תכולת דירה.

אנחנו כאן בשביל להמליץ לכם על מקום אחסון תכולת דירה בראשון לציון, למה דווקא ראשון לציון? אנחנו מיד נציג בפניכם את הסיבות לכך, אך מה שחשוב לא פחות הוא להבין מה אנחנו צריכים לחפש כשאנחנו מעוניינים למצוא מקום בו אפשר לאחסן את תכולת הדירה שלנו בבטחה.

אחסון תכולת דירה הוא לא דבר של מה בכך, הרי מדובר בכל חיינו ארוז בקרטונים – הציוד והחפצים שלנו, בכל מה שקנינו, אספנו ושמרנו כל החיים, מדובר בכל הדברים החשובים לנו ביותר מבחינה כלכלית ורגשית, לא נרצה שהדברים האלה ייעלמו כך סתם או ייהרסו. לכן אנחנו צריכים לחשוב בצורה נכונה כיצד למצוא מקום לצורך אחסנת תכולת דירה.

 

מאפיינים לפיהם נקבע כיצד לאחסן את הדירה שלנו

ראשית, עלינו להחליט האם אנחנו רוצים לאחסן את הדירה שלנו במקום מרכזי או מקום יותר פריפריאלי. לכן אנחנו ממליצים על ראשון לציון, מצד אחד מדובר במקום סופר מרכזי, אחת הערים הגדולות בארץ, מרכז עסקים מתפתח, אך מצד שני, לא מדובר בגוש דן קלאסי, לא מדובר בעיר פקוקה אלא דווקא בעיר שמחסני האחסון אשר נמצאים בה, שוכנים במקום נוח ונגיש, עבורנו ועבור המובילים.

ראשית יש לזכור, ככל שנבחר במקום קל עבור המובילים, כך עלויות ההובלה ירדו, ואם אנחנו גרים באזור המרכז, הרי שעדיף לנו לבחור מחסנים שנמצאים באזור ולא מרוחקים מדי בשביל שלא נצטרך לשלם מחיר גבוה מדי.

שנית, אנחנו צריכים לבחון את גודל המחסנים. מן הסתם נרצה שהמחסן בו נשכן את הציוד שלנו, יהיה מחסן גדול ומרווח, שהחפצים לא ייהרסו ושנוכל לאחסן כמה שיותר דברים. בהנחה ואנחנו נשארים בארץ והאחסון הוא מסיבות של שיפוצים או שמדובר באחסנת תכולת דירה מירושה, אז עלינו לקחת בחשבון אפשרות שאנחנו נרצה להוסיף חפצים וציוד במהלך הזמן על החפצים והציוד שכפי אחסנו במחסן.

שלוש, אבטחה, אין דבר מהותי יותר מזה. אנחנו צריכים לוודא שהמחסן שלנו נהנה מאבטחה מוחלטת, מצלמות, אזעקות, גלאים, מוקד שמירה, אבטחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. כל מה שצריך בשביל שאף גורם לא מורשה לא יוכל להיכנס למקום ולהסתובב בו. שוב, עלינו לזכור, מדובר בציוד שלנו, בדברים הכי חשובים והכי יקרים לנו.

נקודה אחרונה, כשאנחנו מחליטים לאחסן את הציוד שלנו, עלינו לקחת בחשבון, שזה יכול להימשך זמן רב, אחסון תכולת דירה היא לא עניין ליום-יומיים, לכן חשוב שהמחיר אותו נשלם לא יהיה גבוה מדי, לא פר יום ולא פר שבוע או חודש. החישוב על האחסון צריך להתבצע לפני, גם אם לא במדויק , אז בהערכה כללית.

כתיבת תגובה