מחסנים להשכרה - תיבת נח אחסנה

מחסנים להשכרה – כל מה שצריך לדעת

כשאנחנו משפצים דירה או בונים בית חדש והדברים שלנו נמצאים במחסנים של חברת אחסון, או אם אנחנו עומדים לנסוע לחו"ל ואנחנו מתכוונים לאחסן את החפצים האישיים שלנו אצל אחת מחברות המציעות מחסנים להשכרה לתקופה בלתי מוגבלת, אנחנו בוודאי נרצה לדעת שהדברים נמצאים בידיים טובות, ששומרות לנו עליהם, ומוודאות שביום בו נרצה להוציא את הציוד ואת החפצים, אנחנו נקבל את הכל שלם.

לשם כך עלינו לוודא שאנחנו פונים לחברה מקצועית לצורך השכרת מחסן לאחסון. על כן, ישנם שני מסלולים שעלינו לבחון. הראשון, המסלול של החברה עצמה, והמסלול השני הוא, מה החברה מציעה לנו. איזה מחסן היא מעמידה לרשותנו. כפי שניתן להניח, יש לא מעט חברות שמציעות מחסנים להשכרה לתקופה קצרה וארוכה, אך רק חברה מקצועית תוכל לתת לנו את התנאים הנדרשים עבורנו, לשם אחסון חפצים אישיים, דוגמא רהיטים, בגדים, ספרים, כלי בית ועוד.

כיצד בוחרים חברה המספקת מחסנים להשכרה

בשביל לבחור חברה מקצועית לשם השכרת מחסן, עלינו לבדוק מספר פרמטרים, שיעזור לנו בקבלת ההחלטה. ראשית, משך זמן הניסיון שהחברה פעילה. חברה ותיקה היא חברה שיש לה ניסיון ומותר להניח שיש לה קהל לקוחות רחב. שנית, מתחם השטח שיש לרשות החברה והמיקום שלו. עלינו לוודא שלחברה יש שטח מספיק גדול, הן עבור המשאיות שמובילות את הציוד והן בכל הקשור למחסנים בהם ניתן לאחסן את הציוד והחפצים השונים. המיקום של המחסנים חשוב, מאחר ואם מדובר במקום מרוחק, שדורש נסיעה ארוכה אליו, זה יכול להיות מאוד לא נוח להובלה, ולגבות מאיתנו עלויות גבוהות. מצד שני, מתחם שטח מחסנים בתוך העיר, יכול להיות מאוד לא נוח גם כן. זו הסיבה שעדיף לבחור מחסנים להשכרה שנמצאים מחוץ לעיר, בגישה נוחה אליהם.

מן הסתם, כאשר בוחרים חברה לצורך השכרת מחסן, יש לבחון את האמינות שלה, את רמת המחירים והתנאים השונים שהיא מציעה, הן בכל הקשור לאחסון ובתנאים סביבתיים שלו.

אחסון תכולת דירה – אילו דברים צריך לבדוק

כאשר בוחרים מחסן לאחסון רהיטים וציוד אישי אחר, יש לבדוק מספר דברים. מן הסתם הגורם המשפיע ביותר, הוא גודל המחסן. עלינו לבחור מחסן להשכרה שיכול להכיל את כל החפצים והרהיטים בצורה נוחה שיהיה גם קל להכניס ולהוציא וגם קל לחפש רהיטים וציוד במידת הצורך. גורם אחר משמעותי, כאשר מחפשים מחסנים להשכרה, הוא האבטחה. עלינו לוודא שהחברה מעניקה שירותי אבטחה מלאים, כולל מצלמות, שומר בלילה, אזעקות וכן שיש גלאי עשן במקום.

גורם נוסף חשוב, שהמחסן אטום וסגור. כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שלא ייכנסו אליו מזיקים (בכל מקרה יש לוודא שהמקום עבר ועובר הדברה, הרי לא נרצה לגלות שמזיקים שונים מטיילים על הרהיטים שלנו), וכן שמים לא יכולים להיכנס אליו. כפי שאפשר להבין, אם ייכנסו מים, הם עלולים להרוס את הרהיטים והחפצים השונים.

לסיכום, המלצתנו היא, לבקר במקום ולהתרשם ממנו לפני שאתם סוגרים על מחסן להשכרה, ומתחילים בתהליך ההובלה של הציוד והחפצים אליו.