קרטונים למעבר דירה הכל למוביל במרכז

איך בוחרים קרטונים למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה – מה שיכול לעזור לנו למעבר חכם

קרטונים למעבר דירה הכל למוביל במרכזכאשר אנחנו רוכשים קרטונים למעבר דירה, עלינו לקחת בחשבון, שלעיתים קרובות הקרטונים עצמם אינם מספיקים, ואנחנו צריכים להיעזר בדברים נוספים, על מנת שהאריזה תהיה טובה וייחודית. כך למשל, אנחנו נצטרך להיעזר בשקיות אריזה שונות, ניילונים מסוגים שונים לעיטוף מוצרים, סטרצ'ים לעיטוף כלי מטבח וכלים אחרים שעלולים להישרט, ועוד.

אם ככה איך בוחרים קרטונים למעבר דירה?
אם אנחנו מסתכלים על חפצים שבירים שאנחנו שמים בתוך קרטונים למעבר דירה, אז הפתרון שלנו על מנת שהם לא יישברו או ישרטו, הם ניילונים מיוחדים, דוגמא ניילון פצפץ או ניילון בועות, שמגנים על אותם חפצים וכלים. כאן המקום לציין שאנחנו יכולים לרכוש גלילים שלהם באורכים שונים, אותם גלילים יאפשרו לנו לעטוף אותם בכמה שכבות ובכך להגן עליהם היטב מפני חבלות ומכות. מה שעלינו לקחת בחשבון הוא, שככל שנעטוף אותם ביותר שכבות, כך הם יתפסו לנו יותר מקום בקרטון. לכן מוטב אולי לבחון את האופציה, לעטוף בשכבה אחת של ניילון עבה, דוגמת ניילון בועות, ובכך ליצור את אותו אפקט הגנה, כפי שהיינו מקבלים אם היינו עוטפים את החפץ בכמה שכבות.

קנינו קרטונים למעבר דירה במרכז – כיצד אנחנו יכולים לסגור אותם היטב?

אחרי שכרכנו חזק את הניילונים סביב החפצים השונים והדבקנו אותו כך שלא ייפתחו, עולה השאלה, איך אנחנו מדביקים את הקרטונים בצורה כזו שהם לא ייפתחו. ראשית, חשוב מאוד שהקרטונים ייסגרו בצורה ישרה, כלומר ששום חפץ לא יהיה בולט מדי. כך נמנע ממצב שיהיה לנו קשה לסגור את הקרטון. את הקרטון יש להדביק לאורכו ולרוחבו במסטינג טייפ חזק, שלא ייפתח במהלך ההובלה. רצוי מאוד אפילו להדביק אותו בשני סבבים, אז נהיה בטוחים שהקרטון לא ייפתח בשום צורה.

חשוב מאוד להשתמש במסטינג טייפ ולא בדבק אחר. ראשית, מדובר בדבק שמשמש לאריזות ובפרט לקרטונים, שנית, מדובר בדבק חזק ואיכותי, שלוש, מאוד נוח לעבוד איתו, במיוחד אם יש ברשותכם אקדח דבק. אקדח אותו ניתן לרכוש בכל מרכז שמוכר מוצרי אריזה והובלה. מגלגלים את הדבק בתוך האקדח ובלחיצה קטנה על האקדח, הוא משחרר את הדבק בצורה פשוטה. כך לא צריך להתעסק עם הדבק בעצמכם. אנחנו ממליצים לרכוש את האקדח, גם אם תעשו בו שימוש חד פעמי או לעיתים רחוקות, הוא יכול להקל עליכם את העבודה. לאחר שסיימתם להדביק ולסגור את הקרטונים, תרשמו עליהם בטוש או תדביקו דבק זיהוי מיוחד שתדעו מה יש בתוך הקרטון ולאיזה חדר הוא מתאים.

את כל הדברים שציינו כאן, קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה במרכז ניתן לרכוש ב הכל למוביל. מרכז בו ניתן למצוא מוצרי אריזה והובלה מהטובים בשוק. הכל למוביל משווקים ומוכרים מוצרים לחברות הובלה ולגורמים פרטיים, והכל במחיר אטרקטיבי שמתאים לכל כיס. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם החברה וליהנות גם ממוצרים איכותיים וגם ממחירים נוחים.

.